C C C C A+ A A- X

Обявление

Дата на публикуване 10 юни 2024 Последна редакция 10 юни 2024 Обяви и конкурси Отпечатай

На основание заповед  №  РД-11-151/05.06.2024 г., Адм. ръководител - председател на РС - Нови пазар обявява конкурс за длъжността “съдебен деловодител“, 1 щ. бр. в Съдебно-изпълнителна служба при Районен съд - Нови пазар

 

Кратко описание на длъжносттасъдебен деловодител в Съдебно-изпълнителна служба при Районен съд - Нови пазар: Образуват и окомплектова постъпилите входящи документи в изпълнителни дела, извършва вписвания във входящия дневник и съответните деловодни книги. Изготвя писма, съобщения, уведомления, удостоверения и др. документи. Подрежда и докладва на Държавния съдебен изпълните новопостъпилите документи по изпълнителните дела, организира и поддържа подреждането на делата в канцеларията, предоставя справки по делата. Подготвя и изпраща до съответната инстанция делата по разпореждане на Държавния съдебен изпълнител, следи за изтичане на процесуалните срокове, докладва изпълнителните дела на Държавния съдебен изпълнител и изпълнява неговите указания. Организира превеждането но постъпилите по делата суми, в случай, че това му е възложено с нарочна заповед. Докладва на Държавния съдебен изпълнител периодично изпълнителните дела. Архивира и изготвя актове за унищожаване на книжата с изтекъл срок на съхранение, други дейности, указани в ПАС и възложени от председателя на съда или от административния секретар.

Минимален размер на основната месечна заплата: 1183 лв. и минимален V ранг - 75 лв.

Минималните изисквания за заемане на длъжността: вид и равнище на образование – средно образование; трудов стаж – не по-малко от 2 (две) години; лични делови характеристики - инициативност, комуникативност, оперативност; общи деловодни техники, работа със стандартно офис оборудване. Отлични познания на нормативните разпоредби, регулиращи дейността на органите на съдебната власт; много добри умения за работа с граждани и в екип.

Специфичните изисквания за заемане на длъжността: допълнителни умения и квалификации – отлични познания по общи деловодни техники, работа със съвременни офис-процедури, работа със стандартно офис-оборудване. Компютърна грамотност, компютърни умения за работа на Windows, Word, Excel; отлични познания по стилистика, правопис, граматика и пунктуация, познаване на документооборота в съда; предимства – наличие на опит при изпълнението на функции идентични или сходни с тези на длъжността „съдебен деловодител”.

Необходимите документи за участие в конкурса са: Писмено заявление за участие – по образец; пълномощно за подаване на документи (ако това не се прави лично от кандидата); автобиография подписана от кандидата; декларация по чл. 340а, ал. 1 от ЗСВ - по образец; декларация по чл. 107а от КТ и чл. 340а, ал. 2 от ЗСВ - по образец; декларация-съгласие за обработване на лични данни - по образец; копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; актуално свидетелство за съдимост; здравно свидетелство за работа (със заверка от Областния диспансер за психични заболявания); копия от документи за придобити допълнителни квалификации; сертификати, удостоверения за придобити умения; копие от трудова, служебна, осигурителна книжка, удостоверяващи трудов стаж; диплом за завършена образователна степен; препоръки от предишни работодатели и др. (представят се по желание на кандидата).

Оповестяването на конкурса да се осъществи: Списъци и други съобщения във връзка с конкурса ще се поставят на интернет-страницата на съда и на таблото за съобщения в сградата на съда.

Подаване на документи: Кандидатите за участие в конкурса подават документите си лично или чрез пълномощник в Съдебната палата гр. Нови пазар, ул. ”Цар освободител” № 31, стая № 2, при административния секретар, срещу входящ номер, всеки работен ден от 09:00 до 17:00 часа. Срокът за подаване на документи е 30 календарни дни, считано от деня, следващ датата на публикацията на обявата за конкурса в местен ежедневник. В този срок желаещите могат да получат комплект документи по образец - заявление и декларации, длъжностна характеристика за длъжността (в кабинета на административния секретар или от сайта на Районен съд - Нови пазар).

Конкурсът се провежда на три етапа: първи етап – по допускане; втори етап – писмен изпит-тест и практически изпит по следните критерии: степен на грамотност - проверка на правопис, пунктуация и стилистика; умения за работа с програмни продукти Word, умения за работа с компютърна техника, умения за текстообработка, умения за водене на деловодна кореспонденция; трети етап – събеседване.

Запознаване с пълния текст на заповедта, длъжностната характеристика и всички необходими документи сe извършва: в стая № 2 при административния секретар, от информационното табло на съда и на електронната страница на съда на адрес: https://npazar-rs.justice.bg

Свързани файлове

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация